måndag 6 december 2010

Julfest look 4!

Här kommer min fjärde och sista julfest look. Denna gång har jag använt mig av det klassiska juliga guldglittret, samtidigt är den ändå relativt neutral ifall man lämnar bort lösögonfransarna. Så denna look skulle nog passa bra vid julbordet med. Kommer att göra en liten förändring på min blogg, kommer att börja skriva på engelska med eftersom den näst största läsargruppen finns i USA.

So this is my final christmaslook. This time I've jused golden glitter which is classic for christmas. You can easily tone down the look by skipping the false lashes. I've also decided to start writing my blog in english since I have so many readers from the States.






Produkter jag använde / Products I used:
Ögonen / eyes: MAC Painterly Painpot, MAC Brule & Cork, Bobbi Brown Nude on Nude eyepalette, L'Oréal ColorAppeal Trio 310 Khaki, Max Factor eyeshadow 425 dawning gold, Make Up Store mixing liquid, NYX Glitter Mania 05 gold, Make Up Stort black liquid liner, L'Oréal Telescopic & Voluminous mascara, H&M false lashes, MUS brow trio
Ansiktet / Face: Maybelline 24h SuperStay foundation, MAC Harmony & NYX Glow Creme blush, E.l.f. Warm Bronzer as highlight
Läppar / Lips: Rimmel lipliner Eastend snob, Gosh High Gloss lipstick in Peach & NYX lipgloss 30 Sorbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar