torsdag 22 mars 2012

Face of the day!

Idag efter skolan gick vi på The Hunger Games förhandsvisning och tänkte att jag skulle snygga upp mig lite. Eftersom jag ändå gick till skolan före ville jag inte göra något speciellt dramatiskt, så de blev en mjuk look med mörk skugga som eyeliner.

Today after school we went to The Hunger Games preview. Since I was at school first i didn't want to do anything dramatic, just a soft natural look with a dark brown eyeshadow as eyeliner.



Produkter jag använde / Products used:
Face: YSL MAtte Touch primer, Armani Lasting Silk UV foundation in nr 6, Mac Pro Longwear concealer in NC20, Eve Pearl Salmon concealer, Mac My Highland Honey & Harmony blush
Eyes: Too Faced Shadow Insurance, Urban Decay Naked & Buck eyeshadows, Inglot matte dark brown eyeshadow, d.j.v. Beautenizer mascara, We Care Icon brown pen in 03 True Blonde
Lips: Clarins Instant Lip Perfector in 3

1 kommentar:

  1. Jattefint casual look! Ah nej, vad jobbigt att ni har sno :( Jag det borjar bli varmae o varmare har vilket e nice!.. x

    SvaraRadera