tisdag 6 mars 2012

Perfect Nude!

Jag gillar de flesta färger men "nude" nagellack är nog mina favoriter! Jag gillar främst de lack där den naturliga nageln syns igenom, de är bara så klassiska, eleganta och de funkar alltid! Här är två av mina favoriter Essies Madmoiselle och Rimmels French Manicure 461 Nude Silhouette. Vilka är era favorit lack?

I like most colors but I have to say that nude polishes still are my favorites! I prefer the ones where you can se you actual nail through polish. Nude nail varnishes are just classic, elegant and they always work. My favorites are Essie's Madmoiselle and Rimmel's French Manicure in 461 Nude Silhouette. What your favorite polishes? 




2 kommentarer:

  1. Mademoiselle är favorit här också! Fick vara med i bröllopsmanikyren, t o m!

    SvaraRadera
  2. Jag är helt tvärtom och älskar färg på naglarna :D hehe!

    SvaraRadera