onsdag 25 april 2012

Finished!

För ett tag sedan skrev jag om att jag skulle aktivt försöka använda slut produkter före jag köpte nya, nå här kommer resultatet. Jag har lyckats använda upp en stor mängd produkter, men jag har inte kunnat låta bli att köpa lite till nya grejer, hehe. Jag kommer rada upp dem i list format och betygsätta på en skala mellan 1-5 (därav 5 är det bästa). Ifall ni vill ha en mer detaljerad recension på någon produkt är det bara att säga till i kommentarsfältet, jag gör det så gärna så!

A while back ago I wrote that I would actively try to use up my old products before buying anything new, well here's the result. I have managed to use up a lot of products but I haven't been able to control my self so I've been buying some new thing as well, haha. I will put grade the products on scale from 1- 5 (where 5 is the best), but if you want any in depth reviews just leave it in the comments below. I'll be more than happy to do that for you guys!

Slutanvända produkter / Products I've used up:
  • Dermatologica Clean Start mini kit     ••
  • La Roche-Posay Effaclar K     •••
  • Vichy Normaderm Triple Action Anti-AcneHydrating Lotion      ••••
  • Eucerin Aquaporin Active Ögoncreme     ••••
  • Bepanthen 30g & 100g     •••••
  • Leiras Basan3 (handcream)     ••   
  • Redken Anti-Snap     •••••
  • Nutrogena Hydrating Eye Makeup Remover Lotion    
  • Caudalie Beauty Elixir 100ml ••••+
  • REN Clear Calm 3 Anti-Blemish Clay Cleanser 150ml ••••
  • Caudalie Enzymatic Peel Mask 10ml     ••••
  • d.j.v. Beautenizer Volume Lash     •••••
  • Bottega Verde Pure Argan Oil 30ml     •••••
  • Depend Avocado Nail Oil 9ml     ••••

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar