onsdag 23 juni 2010

Återupplivning!

Ber så förskräckligt om ursäkt för att min blogg har varit väldigt död på sistone men har haft fullt upp. Nu är dock inträdesförhören förbi och jag kan fokusera mig fullständigt på er kära bloggläsare (d.v.s. ifall jag fortfarande har några kvar). Kommer nu att introducera den första makeup-looken på bloggen. Har inspirerats av den fina solnedgången midsommaren -06. Looken är perfekt för kommande midsommar ifall man vill spice it up med lite färger eftersom de har låvats så grått och trist väder.




Är fortfarande en liten blekfis eftersom jag har jobbat inomhus non stop, inte för att vädret på något sätt skulle ha hjälpt till.
     Produkter jag använde:
- Lumene Eyeshadow base
- NYX Jumbo Eyeshadow Pencil i Gold
- Ögonskuggor: The Body Shop Eye Shimmer 02, Wet n' Wild Orange Fizz, Makeup Store Lingerie och Lancôme 16 Brin de vanille (en mörk brun)
- L'oréal Voluminous x5 Mascara i carbon black

För en mer dramatisk effekt kunde man ännu tillägga svart eyeliner på övre locket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar