torsdag 24 juni 2010

"A perfect summer day is when the sun is shining, the breeze is blowing, the birds are singing, and the lawn mower is broken." -James Dent

Har haft bråttom med att förbereda allt för midsommaren idag så har inte haft grymt med tid att engagera mig i att göra en makeup look så tänker i stället presentera lite produkter som jag har samlat på mig under den senaste tiden.

Make Up Store Eyedust i Celebration. Härligt svart pulver med guldglitter, perfekt för en glamorös
 "smokey eye" look. Make Up Store Cybershadow i Lingerie. 
Tillfredställde åter igen min sommarbesatthet av orange/persikofärgade ögonskuggor.
 Rekommenderar starkt att ni kollar Kicks rea, MUS produkter -50%!

Insakffade mig äntligen Gosh - Darling läppstiftet eftersom det hypats så mycket om det.
 Bekantar mig sakteligen med nude färger, är dock lite rädd för att end up med en fjortis "concealer look".

Hittade äntligen Revlon Colorstay foundation i Finland, och var, jo i lilla Lovisa.
 Skall göra ett nogrannanre inslag om det senare. Tänkte också testa deras 
eyeliner eftersom jag hört så mycke bra om den. Köpte också en guldfärgad kajal
 som passar perfekt till midsommar looken jag presenterade igår. Ber om ursäkt för att bilden är lite mörk.


Glad midsommar på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar