måndag 25 oktober 2010

Hiusten Hellimis-viikot "haul"

Förra veckan var det Hiusten Hellimis-viikot på Sokos. Alla "märkes" hårprodukters pris var reducerade med åtminstone 40%. Köpte inte mycket, bara några grejer jag verkligen behövde. Hihi.


Matrix Biolage Ultra Control Deep Smoothing Masque. Den skall kontrollera ostyrigt & fjunigt "frizzy" hår och få håret att se hälsosammare och bli mjukare. Dessutom doftar den gott. Ger en update sen när jag testat den tillräcklit, men har gjort lite research och Biolage serien har fått rätt bra kritik. Priset låg kring 10€.

Cutrin Choozism Multispray är värmeskydd, volymspray,  hårspray,  UV-skydd o.s.v. , kort sagt allt i ett. Jag har en massa liknande produkter varav ingen har imponerat på mig speciellt mycket så köpte den här i resestorlek, 100ml, bara för att testa. Kostade 4€ och behövde ett nytt värmeskydd då jag fönar håret.

Schwarzkopf Silhouette Ultimate Shine Hairspray. Sprayen skall ge  kristalliknande  glans  genom att reflektera ljuset på hårets yta, samtidigt ger den super bra hållbarhet/stadga. Måst säga att jag gillar verkligen den här sprayen, perfekt hållbarhet utan att håret blir "hårt", och jag har verkligen behövt en hårspray som ger glans. Dessutom kan man ju inte klaga på storleken, haha, 750ml för 10€.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar