onsdag 3 november 2010

"Can we conceive what humanity would be if it did not know the flowers?" -Maurice Maeterlinck


Oh, liljekonvaljer. Min absoluta favorit doft av alla tänkbara dofter! Har äntligen hittat de perfekta produkterna som verkligen lyckas fånga denna ljuva doft och återskapa den perfekt och verklighetstroget i sina produkter.


Jag har alltså duschgelet och fuktighetskrämen (som kommer från Bronnley). I samma serie finns också talk och tvål. Jag har inte sett dessa någon annanstans i Finland än på Stockmann. Duschgelet kostar 12,90€ och lotionen 9,90€. Kanske inte det billigaste med tanke på mängden men inte heller i det dyraste laget. Sen som en liten varning kan jag säga att dessa doftar starkt, speciellt lotionen, men det är ju det man betalar för! Så är ni som jag och älskar liljekonvalj, då definitivt och sniffa på dessa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar