måndag 13 december 2010

Lumene kap, Lumene haul

Idag besökte vi Lumenes outlet i Köklax med mamma för att leta efter de sista julklapparna. Beroende som jag är kunde jag så klart inte vara utan att köpa något till mig själv. Hehe.

Today me and my mom went to the Lumene outlet in Köklax. Actually we were looking for Christmas gifts but obsessed as I am I just couldn't be without buying something for my self. :)






Mina kap denna gång blev en färgad dagkräm, en blå mascara, tre läppennor ( 9 Nougat, 4 Cranberry & 5 Currant) och två läppsift, ett Premium Beauty i nr 4 och ett Lip Shine i nr 11.

This time my small haul contained a tinted moisturizer, a blue mascara, three lipliners (in 9 Nougat, 4 Cranberry & Currant) and two lipsticks, one Premium Beauty in 4 and one Lip Shine in 11. 

1 kommentar:

  1. Oj, jag märkte precis att jag glömt att skicka dina priser! Men jag försöker göra det imorgon istället.Sorry!

    SvaraRadera