onsdag 8 december 2010

Recension: Rapid White, del 2

Nu har det alltså gått lite över en vecka sedan jag började mitt tandblekingsprojekt. Jag hade ju ganska vita tänder till att börja med så jag kan nog säga att tänderna bara blivit 1-2 nyanser vitare, och jag är nöjd med det eftersom tänderna fortfarande ser naturliga ut.
Kitet var väldigt lätt att använda och instruktionerna
var lättförståeliga och utförliga.
Jag har alltså blekt tänderna i 8 min varje morgon och kväll från förra veckans tisdag till igår. På måndagen blekte jag bara en gång på kvällen och det samma gäller tisdagen. Man märkte nog resultat redan efter första blekningssessionen. Jag har inte märkt några bieffekter som jag var lite rädd för på förhand men och andra sidan vet jag inte heller hur länge den blekta effekten kommer att vara. Använder dock blekande tandkräm morgon och kväll, så hoppas det varar mer än en vecka i varje fall.
 Summa sumarum tycker jag att kitet verkligen är värt sitt pris, ca 8 €. Man får fina vitare tänder, enkelt, snabbt och för en billig summa!


Som ni ser är skillnaden verkligt minimal, i varje fall på bild.
Tycker det syns mera i verkligheten men jag kan nog också
inbilla mig, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar