måndag 7 februari 2011

Lögn.

Okej, det förra inlägget var en lögn, men skall verkligen försöka skärpa mig, för jag vill ju blogga. Har en massa att dela med mig av åt er! På veckoslutet kommer jag lägga upp lite sminkningar för årsfest och sedan skall ja försöka hinna med en alla hjärtansdags look med. Tills det blir det nog mest produktrecensioner.


Nu när det varit soligt i några dagar har jag redan helt och hållet vårstämning och har därför börja attraheras av våriga pasteller istället för de murriga höst och vinterfärgerna. Här är min nuvarande favorit, A rose 4 me, från H&M. Färgen förvrängs lite p.g.a. blixten, i verkligheten är färgen en gammaldags rosa / ljungfärgad.

Nagellacket kommer som sagt från H&M och kostar 3,90€. Billigt och håller
förvånansvärt bra. Bilden är tagen fem dagar efter applicering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar