måndag 7 februari 2011

“There is a lot more juice in a grapefruit than meets the eye." -Anonymous

Har tidigare nämnt att jag är fullständigt besatt av liljekonvaljsdoft men börjar sakta men säkert utvidga mitt "doftsprektrum". Haha. Har en ny favorit doft just nu och det är röda grapefrukter. Det doftar så fräscht och gott! The Body Shop har en serie med en massa olika grapefrukts produkter, min favorit är duschgelen. Köpte en jätte flaska på rean och tänker definitivt köpa kroppssmöret så fort min nuvarande lotion tar slut. 


Men nu till det verkliga ämnet. Hittade världens bästa body scrub på Stockmann här om dagen och den doftar så klart grape frukt! Det är en socker scrub och kommer från The Body Collection Australia och kostar endast 13,30€ för 600g! Scrubben passar perfekt nu till vintern när man blir så torr eftersom den innehåller en massa återfuktande oljor som mandel & jojoba. Produkten lämnar dock en oljig hinna på kroppen efter användning men den stör absolut inte mig, utan jag rentav gillar det eftersom huden då inte torkar ut helt. Produkten är inte testad på djur och företaget stöder bröstcancer fonden. Kommer definitivt  att köpa denna scrub igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar