måndag 10 oktober 2011

Phenomen'eyes!

Efter att ha besökt apoteket idag (nuförtiden den affär jag besöker mest, oroväckande) kunde jag inte motstå att slinka in till Sokos ett varv. Hitta deras outlet bord och blev rejält chockad när jag såg att de hade rabatterat Givenchy's Phenomen'eyes mascara till bara 9,90€! Erbjudandet var så oemotståndligt och speciellt när alla mascaror var i svart (vilket är sällsynt ifall de är rejält nedsatta) att jag måste slå till! Speciellt lockande var det eftersom Goss nämnde i en av hans videor att detta är hans favorit mascara! 
   Har inte hunnit prova mascaran så där officiellt ännu, men tjuvtesta sådär snabbt på ena ögat när jag kom hem och kunde nog märka en definitiv skillnad.


Today I went in to a local departmentstore here in Helsinki, just to browse, but when I saw that they hade discounted the Ginvenchy Phenomen'eyes mascara I just had to buy it. All the ones they had left were in black, lucky me, and it was reduced to 9,90€! The main reason why I wanted to try it (except for the interesting wand) was that Goss said that it was his favourite mascara in one of his videos. I haven't tried it out properly yet so a review will be coming shortly.

 Carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar