tisdag 22 maj 2012

"Some girls are just born with glitter in their veins." - Paris Hilton

Är jag den enda som INTE fått nog av glitterlack? Jag älskar dem fortfarande precis lika mycket som när det först blev populära (när jag var typ 6 år, haha)! Därför blev jag extra glad när jag var inne på H&M idag och hittade dessa tre underbara glittrande lack för bara 1,95€/st. För övrigt är jag ett stort fan av H&M's nagellack så har stora förväntningar på dessa.

Am I the only one that still loves glitter polishes as much as when they fist became popular? So today when I went to H&M I got ecstatic when I found these beautiful glitter polishes for only 1,95€ each! I am a big fan of H&M polishes so I have high hopes for them.

(Från vänster / From the left) Sunset Gold, Flamingo Pink & Sparkling Rainbow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar