tisdag 30 oktober 2012

Open Box: iHerb!


Hämtade idag min senaste beställning från iHerb och här kommer liten snabb titt på vad jag köpte.

Today I went to pick up my most recent order from iHerb, so here's a open box post, sort of a little sneak peak of what I bought.


Nu när vintern är på kommande beslöt jag att satsa helt på återfuktning så det blev en hel del fuktighetskrämer i denna beställning. Andalou Naturals Passion Fruit Body Butter doftar gudomligt. Är riktigt kräsen när det gäller dofter och föredrar oftast doftfria produkter men här gången doftade allt super gott! Ville även ha en lättare fuktighetskräm för kroppen så beställde också Giovanni D:tox System Replenishing Body Lotion. Till mina små torra fossingar köpte jag Masada Dead Sea Mineral Foot Cream som även den doftar underbart av pepparmint & tea tree!
   Min vanliga Gillette raklödder bör benen tog slut för en tid sedan och ville inte köpa en ny för att det är dyra, inte speciellt bra och kommer i en väldigt jobbig förpackning så beslöt mig för att testa Tierra Mia Organics Raw Goat Milk Shaving Soap för kvinnor. Sist men inte minst beställde jag Thai Crystal Deodorant Stone som är en kristall deodorant. Har använt liknande tidigare och gillat dem massivt så skall bli intressant ifall denna funkar lika bra. Så fort jag testat produkterna kommer jag lägga upp recensioner! Kom också ihåg att ifall ni vill beställa från iHerb kan ni använda koden KAF403 för att få rabatt på ert första köp, $10 på beställningar över $40 och $5 rabatt på alla andra beställningar.


Since it's almost winter and my skin is getting drier I decided to focus my order on moisturizing products. I ordered the Andalou Naturals Passion Fruit Body Butter which smells heavenly! Usually I'm really picky with scents and prefer unscented products but I got really lucky with this order since everything smells amazing. I also wanted a lighter body lotion so I ordered the Giovanni D:tox System Replenishing Body Lotion. To pamper my slightly dry and tired feet I got the Masada Dead Sea Mineral Foot Cream that smells like pepper mint & tea three.
   Recently I ran out of my regular Gillette shaving foam I didn't feel like buying a new one because they aren't particular good, they're expensive and come in really inconvenient packaging so I decided to try out the Mia Organics Raw Goat Milk Shaving Soap for women. Years go I used to use a crystal deodorant and it worked great but then I switch for some reason, so I ordered Thai Crystal Deodorant Stone too see if I still like it as much. As soon as I've tired all of these products I'll put up reviews. Also remember that by using the code KAF403 to get a discount on your first buy,  you get $10 off your all orders over $40 and $5 off all other orders.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar