fredag 7 maj 2010

“The ornament of a house is the friends who frequent it.” -Ralph Waldo Emerson

Okej, det här är inte lika bra som en vän, men inte långt ifrån heller. Haha!
Bläddrade igenom Stockmanns nya katalog förra veckan och blev helt och hållet förälskad i några prydnadsföremål från KostaBoda.
 Föremålen föreställde stora läppstift och nagellack gjorda av glas. Vanligtvis gillar jag inte prydnadsföremål, tycker det är onödigt "fru fru", tills nu.



Minns inte priset på läppstiftet men nagellacket med lite rött var 109€.
 De övriga och ännu finare nagellacken över 500€.

Var i Helsingfors igår så jag var bara tvungen att gå kolla hur de ser ut irl och de var ännu finare! Tyvärr var det dock alldeles för dyra för min budjet. Det lilla nackellacket i svart och rött var 109€, gillar det verkligen så får se hur det går på arbetsfronten och får överväga pånytt sedan. Dessa var ca 15cm höga, inte så stora alltså men det fanns större, ca 50 cm men de kostade över 1000€. Klarar mig nog utan dem men ville dela med mig nått fint till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar