torsdag 21 oktober 2010

Face of the day

Haloj haloj, så jag har planerat in en massa nya projekt för bloggen. För det första försöker jag hitta en HTML-kurs så att jag kan fixa en snygg layout. Sen har jag planerat att varje månad presentera mina favorit produkter för den månaden. Sen tänkte jag också försöka göra "face of the day"-inlägg så ofta som möjligt, på detta sätt kan jag visa er produkter som jag håller på och testar utan att behöva göra skilda recensioner varje gång. Sen har jag så klart också inplanerat en massa riktiga recensioner, hehe. Skall också försöka göra mera makeup-looks, bl.a. med inspiration från tidningar och tv.

Första FACE OF THE DAY

Lumene foundation, Urban Decay Naked palette som ögonskugga, primer &
 eyeliner,  Inglot rouge och MAC läppstift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar